Re: Neo - ciąg dalszy

Autor: PolQba (pegazqba_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 18:47:14 MET DST

"Jarek Zgoda" <jzgoda_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
> Gdy już się okazało, że w mojej okolicy będzie Neo, oczywiście złożyłem
> wniosek i czekałem cierpliwie. Minął miesiąc - bez odpowiedzi, więc
> zadzwoniłem na 0-800..., a tam milusia pani zapisała mi montera na piątek
za 2
> tygodnie. No to ja jeszcze postanowiłem zadzwonić do BOK-u i dowiedzieć
się,
> czy muszę składać jakiś wniosek, żeby mi opłatę instalacyjną rozłozyli na
> raty. A tam zupełnie inna pani mówi, że skoro w piątek za 2 tygodnie, to
ona
> [...]
    Gdy dowiedziałem sie ze TPsa zakłada Neostrade+ to wprost niewierzyłem
własym oczom (wszak w porównaniu do modemu który jest moją jedyną
alternatywą Neo+ jest prawie za darmo) i czym prędzej zadzwoniłem pod 0800.
Tam niestety powiedziano mi, że Noeostrady niebedzie. Mażenia poszły spać do
szafy...
    Jakieś dwa tygodnie temu usłyszałem od kolegi, z którym jestem połączony
do TEJ SAMEJ centrali, że ON już się umówił z monterami - czym prędzej
zadzwoniłem pod 0800 i ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że neostrady
niebedzie...
    W poprzedni czwartek wybrałem się do BOK'u by się spytać o tę całą
sytuację. Na co zdziwiona pani mówi mi, że ależ oczywiście, że można
załozyć. No to chciałbym złoożyć wniosek.Ona: Niestety wnioski tylko przez
0800. Ja: No ale tam twierdzą, że niemożna. Pani pobiełga na konsultację do
kierowniczki po czym wraca z nowiną, że kierowniczka już wystąpiła do tych z
0800 by aktywować te numery.
    Dzwonię w ten poniedziałek pod 0800 ale tam nadal nic o tym niewiedzą.
Postanowiłem wiec się znowu się wybrać do mojego BOK'u (w Piasecznie k.
Warszawy) by podpytać ile taka operacja może jeszcze potrwać (niestety byla
inna BOK'istka i w dodatku BARDZO niemiła):
J- dzien dobry, czy są warunki techniczne do instalacji Neostrady + na (moj

numer) -{właściwie to pytanie kontrolne bo już wiem że są}
O- nie ma
J- jak to przeciez bylem tu w czwartek i...(opowiadam o
koledze/kierowniczce)
O- nie wiem dlaczego tak jest
J- dzwonilem oni tam nic niewiedza... a moze pani wie czy sa jakies
półki/szafy by można było chociaż 1 osobę podłączyć
O- pan zadzwoni pod 0800
J- no ale chyba wie pani cos co macie na zapleczu
O- pan zadzwoni pod 0800 oni lepiej wiedza co gdzie jest
J- gdybym tu pracowal to bym wiedzial co jest na skladzie
O- to pan juz pracuje
*tutaj myslalem, ze eksploduję
*właściwie mój błąd powinienem odrazu prosić o zawołanie technika - oni
chociaż coś wiedzą (raz wmówiłem panience z BOK'u że neo+ ma limity) :P
    No i TPsa (tzn nie TPsa bo o tym czy coś masz czy nie decydują panie z
boku {bdw gdyby je wymienić na takie które wiedzą co sprzedają to by tpsa
miała 10% większe dochody}) sama nie wie czy są u mnie warunki: ci z 0800+ta
poniedziałkowa ze nie ma; tamta pani z czwartku+kierowniczka, że są...
    No ale już i tak straciłem całą nadzieję,
    Pozdrawiam tych co niemają modemu i łącze się w bólu z tymi co maja ;]

--
Qba
pegazqba_at_poczta.onet.pl