Re: polpak T i ostatni tydzien - epilog dlugie

Autor: Marcin Szczygielski (marcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 08:42:22 MET DST

Uzytkownik "Marcin Szczygielski" <marcs_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
<>
> kogos do lacza i sie zapchalo. wyjasni sie za miesiac albo 2.
> 10. Na koniec Pan Technik mowi ze jest dla mnie wyjscie. PREMIUM CIR .
> Cena 2 x do gory ale min 64 kb. Tu wymieklem i znowu poszly
> niecenzuralne slowa. Wierzcie mi ,ze juz dawno taki "wesoly" nie bylem
>
> koniec
>
> Wasz Marcin

HMM, i jak sie naprawde skonczylo.
Otóz najbardziej kompetentnymi fachowacami okazali sie panowie z Polpaka
Zielona Góra.
Sprawdzili lacze fizycznie, podali, ze obciazenie jest w normie, poprosili o
wyslanie tracertów.
Powiedzieli ,ze beda interweniowac !!!
Zobaczymy co dalej.
Bede i informowal.