Re: Polka TPSA

Autor: marekmSPAM_at_amelek.gda.pl
Data: Tue 01 Oct 2002 - 09:20:15 MET DST

Tomasz Torcz, BG <zdzichu_at_irc.-spamu.nie.chce-.pl> wrote:

: dostawszy neostrade w lutym zeszloeg roku oprocz

To juz wtedy byla Neostrada? Chyba jeszcze pilotowa, ze stalymi IP...
Pierwsze SDI mialem od stycznia zeszlego roku.

: umowy otrzymalem kartke zatytulowana "Zmiana hasla dostepowego",
: gdzie bylo dokladnie opisane gdzie zatelnetowac, co
: wpisac, zeby zmienic haslo.

Na polke HiS tez mozna sie zatelnetowac by zmienic haslo, ale zmiana
dziala tylko do najblizszego restartu polki, pozniej wraca stare.
Funkcja w tej postaci jest w sumie malo przydatna, wiec nie informuja.

Poczatkowo o tym nie wiedzialem, zainstalowali mi SDI tuz przed moim
wyjazdem ta tegoroczne Pingwinaria, od razu zmienilem haslo, jestem
w Krynicy a tu nagle telefon z domu ze "Internet sie popsul". Byl tam
dostep do sieci, wiec sprawdzam - faktycznie ping nie wraca, no to
telnet na polke... nowe haslo nie dziala, probuje stare - zadzialalo :)

Zmienilem haslo znowu, za chwile sie podnioslo, awaria usunieta :)
Dzwonie nastepnie do POLPAK-u (numer podali mi przy instalacji),
mowie co jest (ze zmienilem haslo i zmienilo mi sie z powrotem) -
pan z drugiej strony oburzony, jak w ogole moglem sam sobie zmienic
haslo, ze musza to zablokowac, conajmniej jakbym sie gdzies wlamal ;)

Jakis miesiac pozniej mialem drobna awarie SDI - dzwonie na ten sam
numer i sie dowiaduje, ze to juz nie do nich (podali mi inny numer).
Pod tym innym numerem - jakby zupelnie inni ludzie, mimo ze niby ta
sama firma. Traktuja klienta normalnie, mimo ze ma tylko skromne SDI
a nie drogi POLPAK...

Marek