Re: DSL awaria w sobotę

Autor: krzyss (krzyss_at_krzyss.com)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 08:26:38 MET DST

Użytkownik Mariusz napisał:
> Witam
>
> Mam DSLa od tygodnia, i mam już drugą awarię..
> w poprzednią sobotę po 2 godzinach było ok, natomiast
> teraz od soboty od godziny 20 do teraz, czyli niedzieli godzina 21
> jest cisza, łącze stoi.. absolutnie nie ma z kim porozmawiać, panienka
> na 0800 twierdzi że technicy będą w poniedziałek, w polpaku w Lublinie
> nikogo nie ma,
> a ja abonamentu nie płacę od poniedziałku do piątku, tylko za cały czas..
> Powiedzcie, czy to jest typowe? Bo jesli tak, to mam jeszcze 3 dni na
> rezygnację,
> [...]

W moim przypadku NEO+ a to podobna usluga tez ma ciagle problemy (mam
nadzieje ze od dzis sie skoncza bo dostalem nowy zupelnie inny modem)
Wczesniej mialem w przeciagu miesiaca dwie awarie kazda po 7 dni.
Od dzis stoi u mnie modem Lucent CELLPipe i na razie dziala.
Pozdr.

--
===---=== krzyss vel Qkill ===---===
---===---  www.krzyss.com  ---===---