Problem z łączem modemowym w telefonach

Autor: Gienek (gienek_pa_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 08:26:33 MET DST

Mam telefon w firmie telekomunikacyjnej Retel S. A. W większości firma ta
zakładała telefony dla swych abonentów w systemie bezprzewodowym. Takiego
mam pecha że i u mnie jest ten nieszczęsny bezprzewodowy telefon. Między
abonentem a centralą jest łącze bezprzewodowe.
Mam tego typu problem że modem co jakiś czas sam rozłancza się. Gdy
dzwoniłem do biura obsługi klienta to powiedziano mi że modem trzeba
skonfigurować inaczej niż do połączenia przewodowego.
Poradzili mi:
1. Mam ograniczyć prędkość transmisji
2. Mam wpisać coś gdzieś żeby modem był nieczuły na chwilowe zaniki sygnału.

No właśnie. Gość mi tłumaczył, tłumaczył co gdzie mam wpisać żeby modem był
nieczuły na zaniki sygnału, a ja i tak nic nie zrozumiałem.
Jeśli ktoś z szanownych grupowiczów jest w stanie mi pomóc to byłbym bardzo
wdzięczny.

PS
Czy to jest normalne jeśli firma sprzedaje ryczałtowy dostęp do netu na tak
paskudnych łączach :(