Re: Zmiana delegacji domeny

Autor: Maciej Wierzbicki (voovoos_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 12:36:52 MET DST

pix wrote:

> Przy zmianie delegacji NASK żąda podania "nazwy i emaila dotychczasowego
> Opiekuna Technicznego" (to chyba ten z SOA ?).
[ciach]
> Czy NASK potrzebuje tego maila tylko do zwykłego zawiadomienia

Tak.

> Na razie jedyne potencjalne niebezpieczeństwo jakie widzę to to że może
> ewentualnie
> nie zdąć domeny ze swoich NSów - ale poza tym może mi jeszcze jakoś szkodzić
> ?

Powiadomienie dotychczasowego opiekuna technicznego ma na celu
poinformowanie go o tym, że winien usunąć domenę ze swoich NS'ów. Nie
widzę jak po zmianie parkowania domeny stary opiekun techniczny może
utrudnić Ci życie.

Pozdrawiam

--
* Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * VOO1-RIPE * VOO1-6BONE