Przerwy w transmisji neo+

Autor: jack (jackma_at_poczta.neostrada.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 07:41:29 MET DST

Witam,

wreszczie zainstalowano mi neo+. Nie uwierzycie, ale czekalem 4 (cztery)!
razy na "fachowcow". Nie pojawiali sie ani nie dzwonili. Po kilkukrotnych
interwencjach u kierownictwa zadzialalo za 5 razem. Mam teraz pytanie, czy
normalnym sa przerwy w transmisji trwajace kilkanascie sekund pojawiajace
sie stale. Czy to normalne i wynika z przyblokowaniu na serwerach czy tez
moze lacze ma jakis blad. Po tych przerwach transmisja jest wznawiana i
osiaga predkosci ktore mnie bylego modemowicza wprowadzaja w zachwyt. Tylko
te ciagle
przerwy...

Pozdro
Jack