revDNS dla SDI

Autor: marekmSPAM_at_amelek.gda.pl
Data: Thu 26 Sep 2002 - 16:57:32 MET DST

Kilka dni temu kontaktowałem się z dns_at_telekomunikacja.pl by spróbować
ich przekonać w sprawie revDNS dla SDI (ze względu na to, że niektórzy
administratorzy za granicą blokują SMTP z serwerów *.sdi.tpnet.pl na
zasadzie odpowiedzianości zbiorowej). Pierwsza odpowiedź była krótka
i standardowa (proszę zapoznać się z regulaminem), ale za drugim razem
udało mi się dowiedzieć coś bardziej konkretnego (cytuję za zgodą):

> Przykro mi,
> ale niestety taka decyzja nie należy do osób od spraw technicznych
> (nie biorą one udziału w tworzeniu regulaminu).
> Jeżeli mogę Panu poradzić to proszę skontaktowac sie z BOK pod
> nr telefonu: 0800-120-811 i u nich dowiedziec się gdzie może Pan złożyć
> propozycję możliwości zmiany revDNS dla klientów SDI.

Dzwoniłem tam, oczywiście też niewiele mogą, ale podali mi e-mail kogoś
kto podobno coś może (nie wiem, czy mogę podać na grupie). Napisałem
tam prośbę o rozważenie zmiany regulaminu (wyjaśniając cały problem na
przykładzie redhat.com) - zobaczę, czy będzie jakaś odpowiedź... Póki co,
osobom zainteresowanym proponuję, by również tam zadzwonić - niech tam
w POLPAK-u zobaczą, że nie jestem jedyny. Pan z którym tam rozmawiałem
był uprzejmy, udzielił informacji o którą prosiłem i nie odsyłał na drzewo ;)

Marek