Re: Moje 3 grosze czyli amerykanski punkt widzenia

Autor: eSERWERY (tomek_at_eserwery.com.SPAM)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 00:42:51 MET DST

Użytkownik "wladek" <wladek_at_majewski.pl> napisał w wiadomości
> Witam,

> Dokładnie: w wielu miastach amerykańskich połączenia lokalne wciąż nie
> są taryfikowane, ale w znacznej części są taryfikowane i to słono.
> Operatorzy wykorzystują każdą szansę, by to wprowadzić taryfikację.
>
> Szansą bywa zmiana granic miasta, w którym dawny monopolista dostał
> niegdyś koncesję wymagajacą bezpłarnych połączeń lokalnych, bywa nią też
> deregulacja (zmiana warunków koncesji w wyniku wprowadzenie konkurenta
> na ten sam teren), bywa też zmiana zakresu usług (np. 'okazja'
> [...]
Witam,
Nie zgodze sie z tym, w wiekszosci polaczenia lokalne sa bezplatne, malo
tego nie spotkalem sie z operatorem gdzie polaczenie lokalne bylo by platne
a mieszkalem w Indianie i na Florydzie, interesowalem sie tym takze wiec ale
nie spotkalem operatora by pobieral oplate za polaczenie lokalne. Z
ciekawosci mozesz podac mi nazwe operatora ktory pobiera oplaty za
polaczenia lokalne?

Co do mozliwosci wyboru operatora to z tym nie jest tak rozowo, w wiekszych
miastach nie ma problemu lecz w mniejszych dziala jeden-dwu operatorow, fakt
ze zalezy im na klientach i podlacza praktycznie wszedzie telefon, nawet do
przyczepy samochodowej w ciagu kilku dni. Ja czekalem 3 dni, byl to Sprint
(ale nie do przyczepy :)

Z pakietem long-distance nie ma problemu, sa setki firm ktore to oferuja,
jest duza konkurencja widzialem nawet nielimitowana ilosc polaczen za $49.

Rozmowy przez telefon komorkowe sa tansze, pewnie glownie przez to iz
amerykanie dostaja duzo minut darmowych w abonamencie, pamietam ze na
florydzie placilem $29 za 400 darmowych minut w dzien oraz nielimitowana
ilosc minut wieczorami i weekend'ami. Wiem ze VoiceStream przebil teraz
wszystkie sieci komorkowe w USA oferujac 3500 darmowych minut miesiecznie za
$49.

Pozdrawiam,
Tomek O.

--
eSERWERY.com - Web Hosting
Serwery Wirtualne - 200MB, DARMOWA DOMENA, CGI, PHP, MySQL, Super Cpanel !