Re: neostrada - brak mozliwosci technicznych...

Autor: Samsonik (samsonik_at_NOSPAM.tlen.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 21:59:14 MET DST

Użytkownik "<szpila>" <szpila_at_antyspam.3w.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oczywiscie w pierszym terminie nikt sie nie pojawil, ani mnie o niczym nie
> poinformowal ;-/
> w BOK-u dowiedzilem sie od samego kierownika:
> "BRAK MOZLIWOSCI TECHNICZNYCH"
> no to juz szczyt wszystkiego...
> po rozmowie dowiedzialem sie ze mam jakies urzadzenie PCM a powinienem
miec
> "linie naturalna"
> i zebym zlozyl podanie o zmiane na linie naturalna.
>
> i teraz pytanie:
> czy komus taka sztuka sie udala?
> czy jest to kolejny krok ze strony tpsa zby mnie splawic?

06.09.02 zlozylem zamowienie. 09.09.02 zadzwonilem a pozniej za rada
wyslalem fax do BOK z prosba o odlaczenie mojej linii od PCM. 11.09.02
Zadzwonila mila Pani z BOK i powiedziala ze wlasnie linia zakonczona zostala
urzadzeniem koncowym bez PCM.
A od 20.09 jestem szczesliwym posiadaczem Neo+. Mili monterzy 2 dni przed
instalacja potwierdzili swoje przybycie. Byli punktualni, a instalacja
odbyla sie bez zadnych problemow. Jakos po tygodniu zadzwonilem tylko od
dnia zgloszenia zamowienia na infolinie i sprawdzilem status zgloszenia.
Powiedziano ze dzial techniczny wydal pozytywna opinie o stanie technicznym
linii dane zostaly zweryfikowane i juz umowa przekazana jest monterom.

Bylo wszystko jak powino byc.