Re: Ilu jest internautów?

Autor: Piotr 'VaGla' Waglowski (vagla_at_vagla.nospam.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 16:25:04 MET DST

> Czytałem sobie ostatnio artykuł w Polityce (nr37) o internecie. Były tam
> dane dotyczące ilości internautów w Polsce. Według ich źródeł polaków
którzy

No to jeszcze moje trzy grosze.. Do niedawna bylem zwolennikiem uzywania
terminu "internauta", jednak Andrzej Wilk przekonal mnie, ze to termin,
ktory z czasem musi odejsc do lamusa.. Cos jak "automobilista"... ilu mamy
automobilistow? Nie twierdze ze z czasem na korzystanie z internetu bedzie
potrzebne stosowne "prawo jazdy", ale beda wlasciwie tylko uzytkownicy
Sieci, nie internauci...

Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl