Ilu jest internautów?

Autor: Rosomack (rosomackCRK_at_wp.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 10:07:29 MET DST

Witam.
Czytałem sobie ostatnio artykuł w Polityce (nr37) o internecie. Były tam
dane dotyczące ilości internautów w Polsce. Według ich źródeł polaków którzy
komunikowali się za pomocą internetu od stycznia do czerwca br. było 7mln.
To spora liczba, jednak zastanowilo mnie co oni rozumieją za "komuniktowanie
się za pomocą internetu" czy jest to liczba osób które przynajmniej raz
odwiedziły jakąś stronę/czat/wysłały maila? Jeżeli tak, to te dane są bez
znaczenia ponieważ są zawyżane niemiłosiernie przez "niedzielnych
internautów". Zaczełem się zastanawiać ilu tak naprawdę "nas jest" tzn
polaków którzy korzystają z netu na codzień. Czy macie może jakieś
informacje na ten temat? Bardzo zaintrygowała mnie ta kwestia.
Dla zainteresowanych podaję liczbę internautów w innych krajach według
Polityki:

U.S.A. - 166,4 mln
Niemcy - 32,6mln
Wielka Brytania - 29mln