Re: NEO+ i ma?asie? blokowa

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Tue 17 Sep 2002 - 14:36:30 MET DST

futszaK <futszak_at_wytnijto.irc.pl> wrote:

> jeszcze mi powiesz ze na Alcatelu 654 nie ma mozliwosci podpiecia DSLa
> a jest Neostrady
> .przeciez to to samo tylko inaczej skonfigurowane..

Hmm...w takim razie u mnie, na 654* nie ma nawet Neostrady :-/ Czy na pewno
to nie wiem bo nie sprawdzalem ale strona http://internetdsl.pl po
wprowadzeniu mojego numeru wyswietla BMT:

"Niestety, Twoja centrala nie oferuje jeszcze uslugi Dostep do Internetu DSL.
Jesli chcesz byc w przyslosci powiadomiony o mozliwosci zainstalowania
uslugi Dostep do Internetu DSL podaj nam swoje dane."

> futszaK

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(...)