Re: NEO+ i małasieć blokowa

Autor: Jacek Serwatynski (tutus_at_trynet.eu.org)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 19:27:52 MET DST

W artykule <alr58u$498$1_at_news.tpi.pl> szuwar napisał(a):
> Tpsa zastrzega sobie udostepnianie łacza poza lokal w NEO + za niezłą karę
> (w/g regulaminu)
> A teraz pytanie czy jest to w stanie udowodnić , że się łacze udostepnia ??
> i czy był juz moze taki przypadek???
> Bo mnie nerw chwyta jak sobie pomyslę ze miałbym płacić2xtyle za DSL A na
> NEO fajnie by to cykało!!

Nie jest w stanie ci tego udowodnic, bo niby jak? Bo posiadasz serwer w domu?
w domu to ja moge miec cala farme serwerow i robic cuda na kiju. A moze to ze
masz siec osiedlowa z sasiadami? A kto zabrania? W jaki niby sposob maja ci
udowodnic ze bierzesz neo na siec. TPSA nie chce sie w to bawic bo wiecej by
miala z tym problemow niz korzysci. Na twoim miejscu bralbym neo+ a jak bylo
by wiecej osob to wziasc sobie DSL(stale ip, mozliwosc przejscia na 1 Mb).

--
Pozdr. Jacek