Re: neostrada+ i limity

Autor: pupil (pupil1_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 13:49:53 MET DST

Krynix <krynix_at_nospam.wp.pl> napisał(a):

> Niedlugo chcialem przejsc z SDI na neostrade i zastanawiam sie czy warto
> sprobowac zalatwic sobie "zdjecie blokady"
> poniewaz 512KB/s jest wartoscia ustawiana na centrali (jesli nie na centrali
> to powiedzcie gdzie?) - moze dogadalbym sie z monterem zeby nie blokowal mi
> transferu i wtedy mogloby hulac ponad 2MB/s
> czy ktos juz probowal czegos takiego, warto o tym rozmawiac z monterami? -
> czy oni maja na to wplyw?

> kw26400(at)akson.sgh.waw.pl

Czlowieku to jest chore. Poprostu chcialbys dac lapowke i zalatwic cos na
lewo. Uwazasz ze to jest normalne i ze jestes fair wobec innych??? Tez uzywam
Neostrady Plus i gdybys tak zrobil jak piszesz to moim zdaniem bys nie tylko
OKRADL TPSA ale takze innych uzytkownikow takich jak ja.

Czy ludzie w tym kraju nie moga byc normalni, tylko musza probowac robic
wszedzie przekrety i miec mentalnosc zlodzieja. Jak chcesz wieksza szybkosc
to KUP ja sobie a nie kombinuj jak ja ukrasc.

pupil