neo+ i transfery

Autor: Crass (crass_at_box43.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 18:32:45 MET DST

witam
ostatnio przesiadlem sie z neo 256 na neo +
i mam pare pytan i watpliwosci co do tej uslugi
po pierwsze
logowanie,bezndziejne.logouje sie raz na 10 razy,ale to jeszcze powiedzmy
przeboleje
najbardziej drazni mnie transfer (i tu pytanie do uzytkownikow neo+)
jaki macie transfer z ftp.neostrada.pl i np z tucows.ipartners.pl
ja mam maxymalny transfer 32kb/s i jak by nie liczyc ..nie jest to 512kb/s
ktore oni rzekomo oferuja
z reklamacja dzwonila moja dziewczyna (na jej naziwsko jest zalozona usluga)
i uwaga..powiedzieli jej ..ze transfer mamy szybszy ..ALE JEST NIEWIDOCZNY
GOLYM OKIEM !!
przeciez to wola o pomste do nieba
mam 2 znajomych ktorzy rownierz korzystaja z tej uslugi tranfer u nich
wacha sie w granicach 60kb/s
hmm u nich widac to golym okiem...
jak to jest u was??
hmm..moze mam zaczc placic tpsie pieniedzmi,ktore tez sa niewidoczne golym
okiem ?
jak myslicie?

pozdrawiam