Re: neo+ i transfery

Autor: usun.skrzyp_at_hot.pl
Data: Sat 14 Sep 2002 - 19:34:21 MET DST

crass_at_box43.pl (Crass) wrote in <alvn5e$34o$1_at_news.tpi.pl>:

/ciach.../

>po pierwsze
>logowanie,bezndziejne.logouje sie raz na 10 razy,ale to jeszcze powiedzmy
>przeboleje

To bardzo dziwne. Ja nie mam problemow z logowaniem, ale zdarza mi sie cos
innego - po polaczeniu nie dostaje adresu IP z DHCP, musze rozlaczyc
sie na chwile i polaczyc jeszcze raz. Na szczescie dzieje sie to rzadko.
Najszybciej polaczenie uzyskuje za posrednictwem RASPPPOE (ponizej
sekundy), najwolniej - przy uzyciu aplikacji TPSA lub stworzonego przez nia
skrotu w dial-up'ie (chyba z 5 sekund).

>najbardziej drazni mnie transfer (i tu pytanie do uzytkownikow neo+)
>jaki macie transfer z ftp.neostrada.pl i np z tucows.ipartners.pl
>ja mam maxymalny transfer 32kb/s i jak by nie liczyc ..nie jest to 512kb/s

Oprocz 2 powyzszych dorzuce jeszcze www.home.pl. Moj transfer to max.
ok. 62 kB/s, przy czym utrzymuje sie on na tym poziomie caly zcas jesli
sciagam cos z szybkiego zrodla i nie jest zalezny od pory dnia.

>z reklamacja dzwonila moja dziewczyna (na jej naziwsko jest zalozona usluga)
>i uwaga..powiedzieli jej ..ze transfer mamy szybszy ..ALE JEST NIEWIDOCZNY
>GOLYM OKIEM !!

Buhahahahaha :-) A to dobre !

>przeciez to wola o pomste do nieba
>mam 2 znajomych ktorzy rownierz korzystaja z tej uslugi tranfer u nich
>wacha sie w granicach 60kb/s
>hmm u nich widac to golym okiem...
>jak to jest u was??

No u mnie jest tak samo...

>hmm..moze mam zaczc placic tpsie pieniedzmi,ktore tez sa niewidoczne golym
>okiem ?

Ciezka sprawa, bo TPSA nie gwarantuje zadnej przepustowosci tej uslugi
- no i nie istnieje raczej mozliwosc powrotu do Neo 256 (a nawet jesli by
byla to po co wiecej placic ?).

W.