Re: open proxy i sdi

Autor: Michał Cieślicki (yoshi_at_aip.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 14:46:42 MET DST

begin Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl> quotation:
> Ale w ten sposób tepsa sobie odcina dopływ kasy za abonament,
> a to ich boli najbardziej.
> To, że ktoś, gdzieś tam ogranicza wstęp IPkom tepsy ich w ogóle
> nie boli bo klienci nawet o tym nie myślą. I tak _większość_
> nie ma wyboru. Albo tepsa albo akwarium.
> Przecież to widać jak na dłoni.

Myślę, że problem jest jeszcze gdzie indziej. W ogólnej świadomości
internetowej społeczeństwa. Przecież i tak większość używa sdi do www
ewentualnie maila albo ftp, ale do tego to się już trzeba znać.

Ilu userów sdi będzie miało potrzebę pisania do redhata? To teraz sobie
podzielmy tę liczbę przez ogól userów i nam wyjdzie ułamek procenta,
który nikogo nie interesuje. Taka prawda takie życie.

--
Michał Cieślicki                                            PLD/GNU Linux User
Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh                          BOFH# 264799