Re: Arogancja monopolisty

Autor: porzeraczmuzguw (tempnews_at_pilka.net)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 20:11:34 MET DST

Wed, 11 Sep 2002 16:58:48 +0000 (UTC), "Dash" <dash_at_dasz.org> in msg
<alnmpp$b9s$1_at_news.tpi.pl> wrote:

>W moim przypadku poskutkowalo wybranie sie do kierownictwa BOKu i "wylania"
>zali.
>Dwa dni pozniej mialem juz NEO+ mimo tego ze na infolini mowili mi
>ze bede jeszcze czekal kolejne tygodnie

U mnie wystarczyła telefoniczna interwencja i monter (inny) był 5 dni
po terminie. ZTCW problemy wynikają z tego, że monterzy są samodzielni
- biorą po prostu ileś tam zamówień i ruszają w teren, czy wszystkich
zdążą obsłużyć to już wielka niewiadoma.

P.S. Monter który przyszedł okazał się bardzo miłym i konkretnym
człowiekiem. Nie ukrywał on, że w jego firmie panuje totalny burdel,
że sprzęt który dostają [chodzi o urządzenia dostępowe na centralach]
to złom [odbierany przez niekompetentne osoby, które nie mają pojęcia
o sprawach technicznych], że wszelkie procedury są maksymalnie
pogmatwane. Przy SDI przypadł mi nie do końca funkcjonujący port w
urządzeniu dostępowym w centrali (I-net działał, telefon nie),
podobnie było przy Neo - tu "modem" nie chiał się zsynchronizować,
padło podejrzenie o wadliwy port. I co? Monter musiał gdzieś tam
zadzwonić, żeby zgłosić awarię tego i tego portu i poprosić o
przydział na kolejny. Osoby odbierające to zgłoszenie muszą znów
zadzwonić gdzie indziej do techników, którzy owy port udostępnią -
przez taką zabawę instalacja potrafi wydłużyć się do dwóch godzin!
Mało tego - okazuje się, że wielka i szacowna tpsa nie jest w stanie
zaopatrzyć swych pracowników w porządne narzędzia do cięcia i
zaciskania kabli! Ehh...

--
pozdrawia porzeraczmuzguw /Andrzej Węcławski/
--{ http://*** }-- --{ http://pozmu.net }--