Re: Arogancja monopolisty

Autor: Jacek Serwatynski (tutus_at_trynet.eu.org)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 18:59:46 MET DST

W artykule <aln50l$2be$1_at_news.tpi.pl> sjs napisał(a):
> Kolezanka jeszcze w czerwcu zlozyla zamowienie na stare NEO z samodzielna
> instalacja. Po jakims czasie zadzwonila do infolinii dowiedziec sie jakie sa
> losy zamowienia. Okazalo sie, ze zamowienia nie ma. Zlozyla reklamacje.
> Ponownie po pewnym czasie zadzwonila i okazalo sie, ze nie ma ani
> zamowienia, ani reklamacji. Tym razem zglosila reklamacje na brak
> reklamacji. W koncu w polowie sierpnia zostal ustalony termin instalacji.
> Monter (oczywiscie) nie zjawil sie. Kolejny zaproponowany termin kolidowal z
> wyjazdem urlopowym. W tym tygodniu udalo sie ustalic kolejny termin.
> [...]
U mnie bylo tak. Zadzwonilem na numer 0800102102 i sie dowiedzialem ze moge
miec neo, skoro tak to zamowilem ta usluge i monterzy mieli przyjsc za 2 tygo-
dnie. Nie przyszli, nikt nie raczyl mnie o tym poinformowac. Zadzwonilem na 0800
pan sprawdzil i powiedzial ze brak warunkow technicznych, pytam sie go dlaczego
nikt do mnie nie zadzwonil wczesniej i nie powiedzial jak sprawa stoi, pan
tylko odrzekl "Pewno ktos zawalil ..." Oni maja tam poprostu burdel na
kolkach, klientow olewaja jak tylko moga, zwisa im to wszystko ze klient czeka,
ze traci czas.

--
Pozdr. Jacek