Re: problemy z DSL we Wrocku

Autor: pp (doublep_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 19:04:31 MET DST

Użytkownik "Tomasz Krakowiak" <tom_at_krakus.waw.pl.wywal.smieci> napisał w
wiadomości news:ala0sa$32v$1_at_news.tpi.pl...
> SCV <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl> się wysłowił:
>
> możliwe że macie problem, z poziomem zabezpieczeń - jeżeli ustawiona je na
> "maxa" www może nie działać

u mnie problem wygląda tak:

transfer ok - jak najbardziej
ale z wbiciem sie na jakąś stronę www bywają CO JAKIŚ CZAS problemy
CO JAKIŚ CZAS nie da się wogóle stron www otwierac
(jesli w tym momencie sicagamn cos - transfer jest ok
a www sie nie otwiera pomimo tego czy lacze zapchane jakim zasysaniem czy
nie)

oprocz tego sa problemy z wbiciem sie Diablo na battle.net
jeden komp jeszcze ok, ale drugi (jesli jeden juz gra) ma duze problemy
i niewazne czy ustawie mu 1 czy pol Mbit/s

--
double p