Re: problemy z DSL we Wrocku

Autor: SCV (_at_sznet.one.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 09:30:42 MET DST

Użytkownik "Tomasz Krakowiak" napisał w wiadomości:
> możliwe że macie problem, z poziomem zabezpieczeń - jeżeli ustawiona je na
> "maxa" www może nie działać

1) poziom zabezpieczen sprawdzalem, ustawiony na pelny dostep
2) problem powstal dopiero teraz, chyba od 2 czy 3 dni
3) ogolnie strony www raz wchodza, a raz nie, a jak juz to czeka sie na nie
dosc dlugo. Gdyby to bylo zwiazane z poziomem zabezpieczen, moglyby
wchodzic, albo nie wchodzic w ogole w razie blokady na firewallu.

Do mojego ojca dzis polpakowcy dzwonili i mowili ze jakas pule adresow IP
zmienili, niestety nie wiem dokladnie jaka.
Jakos nie widze poprawy, chociaz rano smigalo calkiem niezle.

SCV