Re: Znak jakoci usługi dostępu do Internetu

Autor: Roman Krzykowski (romankrzykowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 12:29:17 MET DST

Wlasnie w tej chwili brakuje mi dokladnie czegos takiego. Od okolo roku
pewna grupa osob z jednego bloku korzysta z lacza internetowego dotarczonego
przez firme.Na poczatku bylo dobrze tzn. predkosci nie wielkie ale w miare
stabilne, mozna bylo poczytac ,odebrac poczte a i cos sciagnac. Od okolo
miesiaca jest tragedia trudno nawet otworzyc strone onetu. Jednak zeby
rozmawiac z dostawca potrzeba chocby odrobiny fachowych argumentow i
jakiegos STANDARDU do ktorego mozna sie odwolac. Od kilku dni staram sie
znalesc w sieci w miare przystepne informacje na ten temat i jest dosc
trudno. Z tego powodu zawendrowalem na te grupe. Czytanie tych postow duzo
daje ale to troche malo. Pomysl uwazam za bardzo ciekawy godny
poparcia.Ostanio komputer swiat wydal nowa gazetke Ekspert . Proszono na
stronie intrnetowej o wpisywnie propozycji tematow do opisania. Ze
swejstrony zasugerowalem im omawiany tutaj.

--
Pozdrawiam Roman Krzykowski