Re: iDSL

Autor: SCV (_at_sznet.one.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 00:15:34 MET DST

Użytkownik "Pawel Szember" napisał w wiadomości:
> tak mi przy okazji przyszlo do glowy ze tam zdaje sie byla opcja
NAT'owania
> z poziomu tpsa.. mozna by to bylo tez tak zrobic..
ano jest i nawet sporo kosztuje :D, chyba lepiej zainwestowac w druga karte
BTW mam DSL, mieszkam we Wrocku i od kiedy zalozyli mi, ciagle cos sie
pieprzy (modem rozlacza PPP - jak mnie nie bylo, przez tydzien ludzie netu
nie mieli bo nie moglem zresetowac modemu, jakies dziwne oczekiwanie na
strony WWW) i szczerze mowiac bardzo mnie to denerwuje, a telefony do tepsy
jak zwykle g* daja.

Pozdrawiam, SCV