Re: NASK, akceptacja listu elektronicznego z podpisem

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 08:57:26 MET DST

>Niby racja, ale skoro np. z takim ZUSem można się w ten sposób komunikować,
>to dlaczego nie możnaby z NASKiem ?

Zanim zaczniesz korzystac z ich wewnetrzenj autoryzacji musisz
wczesniej OSOBISCIE zalatwic certyfikat. NASK-u o ile mi wiadomo, nie
musisz odwiedzac osobiscie.

btw. zyczylbym sobie, zeby ZUS dzialal chociaz w polowie tak sprawnie
jak NASK :P

btw. oczywiscie zyczylbym sobie zeby NASK dzialal chociaz w polowie
tak sprawnie jak np goddady.com :P

januszek