Re: stałełacze

Autor: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD (agquarx_at_sieg-heil-szatan.org)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 01:41:00 MET DST

usun.skrzyp_at_hot.pl wrote:

> Kiedys bylem zasypywany spamem wysylanym przez abonenta 2a - facet dla zabawy
> zalaczal jakis plik i wysylal to do ok. 100 osob. I tak w kolko. Bylo to kolo
> pierwszej w nocy, napisalem wiec do abuse 2a - od razu dostalem odpowiedz, a
> facet zajal sie sprawa. Jako nie-klient mam wiec dobre wspomnienia...

        Ja tam nie wiem - mnie kazali "sie dowiadywac", mimo
 ze mieli moj email, ktorego im udzielilem w dobre wierze.
 Stwierdzilem wiec, ze to pewnie jakis ciemny interes i
 cala firma to pewnie przykrywka, a poniewaz jestem prawolubnym
 obywatelem wolalem nie naciskac. Pewnie odnioslem mylne
 wrazenie (bo wlasciwie nie mam zadnych podstaw do podejrzen),
 ale wiecie, lepiej dmuchac na zimne...Wiec juz tam wiecej
 nie zadzwonilem ani nie napisalem, nie bede sie pchal tam,
 gdzie mnie nie chca. Mam nadzieje, ze tylko mam paranoje, bo
 podalem im przeciez swoje dane osobowe...To, ze nikt sie potem
 nie odezwal wskazuje, ze raczej zaniechali ich przetwarzania,
 ale kto wie? Nie chcialbym byc wplatany w nielegalne przetwarzanie.
 Ludzie znikali nie za takie rzeczy.

--
O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
Opera - browser dla hobbystów, entuzjastów i fanatyków róznej maści. Czy