Re: problem z registrantem i domena.

Autor: smarkacz_at_anathema.eu.org
Data: Thu 05 Sep 2002 - 08:57:14 MET DST

Lukasz Kozicki <ROT13yxbmvpxv_at_ngryvre.cy> wrote:
> Hm, może warto spróbwać i napisać skargę do IANA ?

AFAIK Ever podał bzdurny adres przy rejestracji domeny (przynajmniej
tak pokazuje whois), więc ewentualna skarga zostanie po prostu
wyśmiana. Skądinąd słusznie.

Przykre, bo to bardzo ważna domena.

Nie wnikam, czy to rzeczywiście jakiś spammer zachęcił rejestratora do
ubicia domeny czy też sam rejestrator doszedł, że w Warszawie raczej
nie ma adresu "somestreet", to właściwie nie ma znaczenia. Dziwi mnie
natomiast, że Ever mocno narzeka na tego rejestratora chociaż powinien
był przeczytać jego regulamin, w którym wyraźnie napisano, że podanie
nieprawdziwych danych jest proszeniem się o kłopoty.

Na miejscu rejestratora w takiej sprawie powiedziałbym po prostu
"Podałeś fałszywy adres. Przeczytaj regulamin jeśli dotąd tego nie
zrobiłeś. Czyta się od lewej." I zakończył sprawę.

Na miejscu Evera popukałbym się w czółko i zaczął od przeproszenia
użytkowników projektu za nieodpowiedzialność dzięki której dobrze
rozpropagowany adres został zablokowany.

Co innego jeśli rejestrator sfałszował absurdalny adres właściciela
domeny... ale w to jakoś nie mogę uwierzyć.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
..można RFC udostępnić dla programistów: w win postaci OCXów a gdzie