Re: POLPAK, zezwolenia

Autor: Wojciech Kyciak (kck_at_gazeta.NOSPAM.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 12:30:42 MET DST

> Pochwal sie, jakie to miasto :)

Z tego co wiem jesteś z Wrocławia, a ja Wielkopolanin. ;-) Chodzi o Wrześnię
30 km na południe od Gniezna. Gniezno to miasto 50 km na wschód od Poznania.
;-)

> Zadzwon do TPSA, spytaj.. oni nie gryza :) Info masz na www.tpnet.pl
> 3 lata temu w 50 tys miescie czekalem 3 miesiace. Tyle samo trwalo
> przeniesienie
> go do miasta 100 tys. Tyle samo trwalo zestawienie drugiego 2Mbit ;)

To jeszcze nie tak źle.

> Domyslam sie, ze chodzi Ci o popularny sprzet pracujacy na 2,4Ghz.

Zgadza się.

> Samo zezwolenie nie jest drogie (wykupuje sie je na 5 lat). Placisz
> natomiast
> coroczny haracz w zaleznosci od wykorzystywanego pasma. Nie pamietam
> juz ile _dokladnie_ ale na jeden access-point i dowolna liczbe klientow
> (do czasu az sprzet przestanie wyrabiac ;) wychodzi okolo 8 tys rocznie.
> Generalnie kompletnie nieoplacalny interes :)

Znam gorsze interesy, ale tu również nie jest zbyt ciekawie. :-(

Dowiem się szczegółów i dziękuję Wam za pomoc.

--
Wojciech Kyciak, kck_at_gazeta.NOSPAM.pl