Re: problem z registrantem i domena.

Autor: usun.skrzyp_at_hot.pl
Data: Thu 29 Aug 2002 - 08:15:28 MET DST

pawel_at_nospam-szymanski.pl (Pawel Szymanski) wrote in
<slrnamq7h7.1jh0.pawel_at_podspodem.art.pl>:

>Sprawa jest taka: jest sobie domena zarejestrowana
>w www.joker.com (nie polecam).

Eee... A czemu ?

/ciach.../

>podejrzewam, ze maja zamiar mi domene po prostu ukrasc.
>co moge zrobic? ktos ma jakis pomysl?

Trybunal Praw Czlowieka w Hadze ? ;-)

Sprawa rzeczywiscie dziwna. Moze do nich zadzwon...
Phone: +49 211 8676741

Czy nazwa jest na tyle atrakcyjna, ze podejrzenie kradziezy naprawde
istnieje ? Chyba wiedziales jakie ryzyko niesie ze soba rejestracja
domeny na lewe dane. Moze oni tak po prostu pracuja ?

W.