problem z registrantem i domena.

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at_nospam-szymanski.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 20:57:30 MET DST

Witam.
Sprawa jest taka: jest sobie domena zarejestrowana
w www.joker.com (nie polecam).
W pewnym momencie register stwierdza, ze nie podobaja
mu sie moje dane i blokuje domene zadajac ich skorygowania.
nie odpowiada na zadne pytania, powtarzajac tylko, ze prosi
o poprawne dane, a w pewnym momencie przestaje w ogole odpowiadac.
domena jest oplacona. dane wyslalem (listem i formularzem tak jak
chca). jestem pewien, ze dotarly do nich najpozniej we wtorek.
Pisalem do nich maile czy dane teraz im sie podobaja itp. ale
nie otrzymalem odpowiedzi.
podejrzewam, ze maja zamiar mi domene po prostu ukrasc.
co moge zrobic? ktos ma jakis pomysl?

TIA

Ever

--