Re: problem z registrantem i domena.

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at_nospam-szymanski.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 09:01:50 MET DST

In article <927936806L75H0090HK_at_80.50.33.170>, usun.skrzyp_at_hot.pl wrote:
> pawel_at_nospam-szymanski.pl (Pawel Szymanski) wrote in

> Eee... A czemu ?

temu, że traktowanie klienta w ich wydaniu niezbyt mi odpowiada.
do tego cokolwiek chcesz zrobić ze swoją domeną starają się
utrudnić maksymalnie.

> /ciach.../

> Trybunal Praw Czlowieka w Hadze ? ;-)

hehhe:)

> Sprawa rzeczywiscie dziwna. Moze do nich zadzwon...
> Phone: +49 211 8676741

dzwoniłem.
'we don't have a phone support. please use email'
na moje stwierdzenie, że na maile nie odpowiadają pada odpowiedź j.w.
w zasadzie na każde pytanie odpowiadają tak samo.

> Czy nazwa jest na tyle atrakcyjna, ze podejrzenie kradziezy naprawde
> istnieje ? Chyba wiedziales jakie ryzyko niesie ze soba rejestracja
> domeny na lewe dane. Moze oni tak po prostu pracuja ?
wiedziałem. ale wysłałem im w końcu zmienione dane tak jak chcieli, a
oni to zignorowali.
domena zaś jest dosyć atrakcyjna w tym sensie, że wiele osób/firm
by sobie życzyło, zeby ona zniknęła.

Ever

--
Paweł Szymański