Re: Sferia - cala prawda

Autor: rasz (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 21:48:20 MET DST

"Gaph" <gaph_at_poczta.onet.pl> wrote in

> (który nie wie, co oznacza czerwona dioda SIG na terminalu -> hint:
> Tabela 1, str 12, 'Instrukcja dla użytkownika LST-250(F)', która chyba
> wpadła raszowi do shreddera przy wyciąganiu sprzętu)

:) , ja mialem ZAWSZE zalta, nigdy czerwonej , nie jestem az tak glupi :),
najgorsze jest to ze sprawdzalem juz i zewnetrzna antena nic nie da (chyba
z e o wiekszym zysku) poniewaz BTS tego czegos wisi po drugiej stronie
budynku, jak przejde na druga strone budynku to mam full sygnal , jak na
swoja to ledwo pomaranczowy :( , jak zblize reke do anteny to czerwony :((
Jutro zadzwonie porozmawiac z monterem o antenie zewnetrznej.

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
   http://top.gry-online.pl/