Re: oszustwo (?!?!)

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 21:47:54 MET DST

Samotnik napisał:
: >>, bo w 3/4 przypadków jesteś po prostu podpięty Ethernetem do prostego
: >> routera i nic więcej w takiej sieci nie ma. A provider zamiast zrobić to załatwić
: > Kiepskie sieci widziales na o wychodzi.
:
: Ależ ja nie twierdzę, że 100% sieci takich jest. Natomiast z całą pewnością większość
: (>50%). I to jest smutne, bo jeśli chcę korzystać z Kazaa i niczego innego, to w
: granicach wykupionej przeze mnie przepustowości powinienem móc, bo za to do cholery
: płacę.

W większości tych sieci płacisz za coś koło 50 zł za dostęp do Internetu, a
w umowie nie masz żadnej gwaranci przepustowości, co najwyżej w sieci
lokalnej. A jeśli wymagasz cudów od dostępu za 50 zł, to albo jesteś
naiwny, albo głupi.

: Cóż, Polska to internetowa dżungla.

Nie tylko internetowa. Ale narzekać łatwo, a spróbować zmienić Polskę, albo
wyemigrować nieco trudniej. Więc większość narzeka.

: I między innymi dlatego nie przesiadam się
: z SDI na nic innego, bo TP S.A. naprawdę daje mi 112 Kbps i nic nie obcina, a w mojej

Daje te 115.2 kbps za ~150 zł, a nie 2Mbps za 50.

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... Into the distance, a ribbon of black