Re: Domena -rejestracja ???

Autor: Leszek Zur (lzur_at_record.com.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 13:47:03 MET DST

> Może ktoś wie jak zarejestrować domene tak żeby była
> chroniona prawami autorskimi i tak żeby nikt nie mial prawa oprócz jej
> właściciela ??? Byłbym bardzo wdzięczny za rzeczową odpowiedź...

Jesli to domena w pl lub com.pl lub inna obslugiwana przez NASK
to normalnie ja rejestrujesz i jest Twoja (no chyba, ze przestaniesz
placic).
Podobnie z innymi firmami rejestrujacymi domeny.

Chyba, ze chodzi Ci o to, ze rejestrujesz powiedzmy slowo "alamakota"
i nikt nie moze zarejestrowac poddomeny z tym slowem.
Ale to na pewno niemozliwe.

Chyba, ze chodzi Ci o to, ze robisz strone WWW w domenie i
chcesz chronic tresc tej strony.
To pewnie mozliwe i wiem,.ze juz byla w Polsce taka wygrana sprawa sadowa na
ten temat.

A wiec sprecyzuj dokladnie co chcesz chronic.

Pozdrawiam - Leszek Zur