Re: oszustwo (?!?!)

Autor: Leszek Zur (lzur_at_record.com.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 10:37:17 MET DST

> [...]
przez
> kablowke (konkretnie chodzi o firme Toya) praktykuja pewne zachowanie
> polegajace na ograniczaniu transferu z programow p2p (np. Kazaa,
> Audiogalaxy), podobno ze wzgledu na dobro innych uzytkownikow. Robia to
> potajemnie i chyba bezczelnie, bowiem nic o tym w umowie nie ma. Chcialbym
> sie dowiedziec czy w innych sieciach kablowych tez takie praktyki sa
> powszechne? Wydaje mi sie to bzdura i zaklamaniem, w taki sposob traktowac
> klientow. Nie wiem tez do jakiej predkosci sa redukowane takie transfery.

Wszystko zalezy od tresci umowy

> Sam od chyba dwoch lat korzystam z SDI i musze powiedziec, ze ogolnie
jestem
> zadowolony, przede wszystkim ze wzgledu na to, ze jest to dosc niezawodne
> nie zdazyly mi sie jeszcze problemy z laczeniem. Chcialem sie zapytac czy
> SDI (tpsa) tez jes praktykowany taki sposob ograniczania transferow ???
> Troche mnie to zaniepokoilo, bo w Kazaa sciagam od zawsze z predkoscia nie
> przekraczajaca 12 kb/s, ale nie wiem, moze to wina tego od kogo sciagam,
bo
> ludzie ode mnie sciagaja czasem z 20, 30 kb/s.

Tez korzystam z SDI i tez jestem zadowolony.
Tylko, ze Ty pewnie korzystasz sam z tego SDI lub Twoi uzytkownicy nie
uzywaja Kazaa
Gdyby bylo inaczej to bys zmienil zdanie.
Kiedy u mnie user zapusci Kazaa to bez CBQ nie mozna paktycznie pracowac.
Ja bym sie cieszyl gdyby TPSA dala mi mozliwosc regulacji pasma (CBQ, QOS)
po swojej stronie.
Bo to by dzialalo znacznie lepiej niz gdy ja ustawie CBQ u siebie.
I wiem, ze jest taka mozliwosc u mnie (mam CX-a a nie HIS-a)
Ale niestety TPSA nie chce.
Co to w koncu ich obchodzi - niestety

Pozdrawiam - Leszek Zur