Re: NASK

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_paskud.hq.cs.net.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 19:02:50 MET DST

VTAM!

Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl> wrote:
[...]
> Uwierz mi - w fakturach w NASK nigdy nie panował i nie będzie panował
> bałagan. Mogą Ci zmieniać delegację przez rok, rejestrować przez dwa,
> wyrejestrowywać przez trzy, ale fakturę ZAWSZE będziesz dostawał w
> terminie. Jeśli nie dostałeś, to na 99% zgubiła ją poczta, a nie NASK.

 OK, żaliłem się czas jakiś temu jednej z najbardziej sensownych osób w NASK że
 w sumie skoro już wysyłają faktury listem zwykłym (a nie poleconym) to niechże
 chociaż wyślą e-mail że "faktura poszła". Jak listonosz przesyłkę w krzaki
 wyrzuci (a nasz to robi permanentnie) to przynajmniej będzie wiadomo że trzeba
 NASK poprosić o kopie (zakładam że w mejlu podeślą numer FV i kwotę żeby można
 było uregulować płatność).

 Pomysł spotkał się z ciepłym przyjęciem - co nastraja mnie optymistycznie :)

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service