Re: NASK

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 15:43:42 MET DST

Pawel Sikora wrote:

> Kurde, jak burdel w Nasku powoduje ze wysylaja sobie faktury na ksiezyc
> a potem znienacka wylaczaja to jest wszystko w porzadku???

Uwierz mi - w fakturach w NASK nigdy nie panował i nie będzie panował
bałagan. Mogą Ci zmieniać delegację przez rok, rejestrować przez dwa,
wyrejestrowywać przez trzy, ale fakturę ZAWSZE będziesz dostawał w
terminie. Jeśli nie dostałeś, to na 99% zgubiła ją poczta, a nie NASK.

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *