Internet via tepsa w Walbrzychu

Autor: Marek Luch (year2k_at_poczta.fm)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 19:38:54 MET DST

Czesc,

powiedzcie mi, co moze byc przyczyna regularnych (co kilka minut)
calkowitych utrat lacznosci z polka w tepsie na kilkadziesiat sekund. Uzywam
CX, ale AFAIR podobnie bylo z SDI. O stratach na pakietach i ogromnych
pingach juz nawet nie wspominam. Lokalizacja: Walbrzych - nie wiem, czy
tepsa ma tu najgorsze lacza w Polsce, ale na pewno sa ich blisko (slyszalem,
ze maja swiatlowody zle pospawane ;))) Czy ktos wie ogolnie w czym moze byc
problem (a moze - co dokladnie nie gra tu lokalnie w Walbrzychu?)

dzieki
M.L.