Re: Jaka to mamy cudowna policje....

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 16:34:34 MET DST

On Tue, 30 Jul 2002 15:35:30 +0000 (UTC), hal9000_at_box43.gnet.pl (Paweł
Pluta) wrote:

>Jesteś pewny tego, co mówisz? To spróbuj sobie wyobrazić świat, w którym
>przepisy można olewać, jak się prywatnie uzna że nie nadążają za
>rzeczywistością. Na przykład w rzeczywistości przynajmniej z połowę
>samochodów można w mieście rozpędzić do ponad 100 km/h.

ale zes przyklad podal, jak gola d...a w twarz

wielokrotnie rozpedzalem swojego maluszka do 100km/h na terenie
Poznania i jakos wlos z glowy mi od tego nie spadl
Dlaczego ???

Bo przeciez jak wszyscy jada 100km/h od jednych swiatel do drugich to
ja nie bede tamowal ruchu tylko dlatego ze jakies idiotyczne przepisy
mowia inaczej

podobnie jak i w tym wypadku, nie korzystanie z wolnodostepnego w Unii
Europejskiej pasma jest niczym innym jak tamowaniem rozwoju Internetu.

Stroze prawa wiedza o tym, ze niektore przepisy sa kompletnie
niezyciowe i przymykaja oko na przekroczenia predkosci, gdyby bylo
inaczej to jazda po polskich drogach stalaby sie jeszcze bardziej
koszmarna

--
futszaK
MSISDN 504213565   POTS (59)8339018