Czemu zakaz wjazdu na news.icm z Polpaka?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 16:35:18 MET DST

Korzystam na news.icm.edu.pl z jednej tylko zasubskrybowanej
grupy - pl.internet.komunikaty. Pozostale grupy mam z news.tpi.pl.
No, bo jak mam sprawdzic komunikat o ewentualnym padzie
serwera news.tpi.pl - wylacznie w tej grupie i wylacznie na innym
serwerze (moze jest cos jeszcze w serwisie www TePSy?).
Kiedy wchodze na te grupe w domu przez SDI - ICM mnie wpuszcza
(AFAIR, bez mozliwosci wysylania, co w przypadku p.i.k i tak nie ma
znaczenia).
Usilujac w robocie wejsc przez Polpak, dostaje komunikat:
Authentication req'd <costam-costam>.
Rozumiem, ze to nic innego, jak blokada dla wszystkich IP Polpaka,
(pewnie) z wylaczeniem zarejestrowanych.
Czy to 'po Bozemu'? Szczegolnie w kontekscie sytuacji, w jakiej
np. ja siegam do ICMowych niusow?

I dlaczego z SDI mozna, a z Polpaka nie? (Nie wiem jak z Neo.)
Jesli chodzi o komercje, to wiekszosc SDI tez jest zarejestrowana
na firmy (jak uzytkownicy Polpaka). (Tu takze nie wiem jak z Neo)

Czy podobnie jest na innych serwerach news?

I dlaczego?

Pozdrawiam,

Moi