Re: Internask...

Autor: Internet User (Internet_at_User.org)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 16:33:55 MET DST

> Zupelnie nie rozumiem takiego postepowania.
> Ja robilem takie sztuczki jak nie mialem secDNSa dla jakies domeny,
> ale po niby powaznej firmie bym sie tego nie spodziewal :S.

Od dwóch tygodni usiluje zabrac od nich swoja domene. Ich system ma mnostwo
niedobobek, ktorych od miesiecy nie poprawiaja (np. nie dziala pomoc).
Niestety, wpisali w baze WHOIS opisujacej moja domene swoj adres e-mail
(mimo, ze w ich formularzu jest MOJ adres!). Moj nowy provider nie moze
przejac tej domeny z powodu niezgodnosci danych.

Na maile nie odpowiadaja zbyt czesto. Jak sie wysyla wiadomosci na
podawanych przez nich adres to przychodzi zwrot od ich programu pocztowego z
bledami!

Kazali mi przeslac faks ale... nie maja faksu! Potem kazali przesylac mi
zamiast tego skany mojego dowodu osobistego - musialem specjalnie
organizaowac sobie skaner.

A domeny dalej nie przenioslem bo nie odzywaja sie od kilku dni. Radze sie
powaznie zastanowic przed skorzystaniem z ich uslug. Tym bardziej, ze sa
inne, tansze i lepiej zorganizowane firmy.

pwas