Re: Jaka to mamy cudowna policje....

Autor: Leszek Olszewski (rewt_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 21:08:03 MET DST

In article <tko7kuoir83vkrgotvbeuanjakhbvq7gc0_at_4ax.com>,
futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl says...

> gdyby kazdy myslal tak jak Ty to w Polsce prywatna radiofonia
> rozpoczelaby dzialalnosc kilka lat pozniej,a stacje ktore otrzymaly
> czasowe zezwolenia (zet i rmf) musialyby zamknac czasowo dzialalnosc
> "bo prawo nie nadaza za rzeczywistocia"

Ja akurat podzielam zdanie kolegi od dura lex sed lex.

Skoro ktos jest dla mnie konkurencja to oczekuje ze bedzie dzialal
uczciwie, na podstawie tych samych (niezyciowych) przepisow do ktorych
ja musze sie stosowac, co kosztuje mnie czesto sporo pieniedzy. A jesli
ktos chce konkurowac i robic to omijajac prawo to odpowiednie sluzby sa
od tego, zeby go od tego odwiesc a ja tym sluzbom bede pomagal.

Trudno, ale tak wlasnie jest uczciwie.

Leszek

--
http://www.google.com