Re: bigvent - netlandia - warszawa ?

Autor: Alex D.B. (agiees_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 21:07:28 MET DST

Użytkownik "rasz" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisał w wiadomości

> o bigvencie to ja wiem :), chodzilo mi raczej o netlandie, jak znalazlem w

Serdecznie odradzam korzystanie z uslug tej firmy.
Chyba, ze chcesz byc oszukiwany i okradany. Albo z dnia na dzien przestanie
dzialac, i przez 4 miesiace beda obiecywac ze "juz jutro"
Cala ta netlandia to "projekt kupiony od firmy ATJ" - mialem lacze od nich.
przestalo dzialac w polowie kwietnia, jakas cziksa odezwala sie laskawie
tydzien temu. I byla cakowicie niekompetentna, i nie chciala oddac mi moich
pieniedzy. Oczywiscie po ATJ nie zostaly nawet krzesla.
Poza tym, pamietaj o niekompetentnych adminach, co potrafia "uszczęsliwic
cie" transparentnym proxym, chociaz nie umieja go skonfigurowac. O
przepuszczaniu VPN to juz nawet nie wspomne - pol roku walczylem.
Od jakiegos czasu uzywam neostrady, i jest 100 razy lepiej.

Alex D.B.
"W posredniaku patrzylem, nic dla mnie"