Neostrada+.Ratunku!!

Autor: Paweł (idefix11_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 13:32:28 MET DST

Od dwoch dni kiedy to zamowilem neostrade + zyje w strachu.Obecnie jestem
szczesliwym? posiadaczem sdi ktore to lacze dzielimy na trzy komputery(brat
i siostra)Juz po zamowieniu doszly mnie sluchy ze podzielenie neo+ wcale nie
jest takie hop siup.Od roznych ludzi slysze rozne rzeczy i teraz to juz nic
nie wiem.Sam nie znam sie na tym za cholere.Jesli bede jakies klopoty to
rodzenstwo mnie zabije dzien dwa bez internetu i robia sie naprawde
agresywni:).Tak wiec bylbym niezmiernie wdzieczny jesli ktos madrzejszy w
tej materii udzielil mi informacji a mianowicie:teraz do mojego komputerka
podlaczony jest modemik dostepowy sdi ,z karty sieciowej rowniez w moim
komputerku idzie kabelek do urzadzenia o ciekawej nazwie a mianowicie huba a
z kolei z huba ida dwa kabelki do kart sieciowych w komputerkach mojego
rodzenstwa(jako mis o bardzo malym rozumku tylkotyle umiem powiedziec) Czy
posiadanbe urzadzenia wystarcza aby zachowac stan obecny tj 3 komp z
dostepem do int? Coz jesli wiecie co to agresywne rodzzenstwo to pomozecie:)