Re: Neostrada+.Ratunku!!

Autor: Paweł (idefix11_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 00:54:43 MET DST

No zapomnialem podziekowac wszystkim ktorzy cos tam odpowiedzieli na moje
wolanie o pomoc:)Choc mam wrazenie ze niektorzy wcale nie przeczytali zbyt
uwaznie co napisalem.No i prosze o wiecej najlepiej jakis dokaldny opisik
tego co mam zrobic:)Napisalem jak jest teraz sdi do mojego kompa z karty
sieciowej do huba a z huba do dwoch pozostalych .Czyli mam kupic jeszcze
jedna karte sieciowa czy jakis router czy co?Czy mam sciagnac skads jakis
inny program dostepowy (ten klient PPPoE czy cos) bo cos takiego tez gdzies
czytalem?To ze sie da podzielic to wiem chodzi o to jak duze klopoty mnie
czekaja czy musze kogos do tego sobie sciagnac czy raczej poradze sobie sam
i co dokupic musze (i czy wogole musze)