Re: Neostrada+.Ratunku!!

Autor: Tomek Lipski (Tomek.Lipski_at_tego.nie.ma.ecl.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 17:35:41 MET DST

On Tue, 30 Jul 2002 13:25:26 +0000 (UTC)
Andrzej Bursztynski <____at_pse.pl> wrote:

> Wystarczy przeczytać opis usługi - nie można bez zgody TPSA udostępniać
> poza lokal mieszkalny.
No wlasnie - jak oni to robia ? W sensie sprawdzania czy usluga jest poza
lokalem ? Wspolpracuja z prokuratura ? Staraja sie o wniosek o rewizje
dla glupich paruset zlotych i utraty klienta ? Czy ktos slyszal o wypadku
zlapania takiej osoby ?
Poza tym nawet w przypadku rewizji czy dowodem sa kable ? Przeciez kable
moge dac sasiadowi bo chce z nim pograc w quake, a wycialem go na firewallu
zeby nie mial netu. A jak ktos ma siec bezprzewodowa ? To beda lazic po
sasiadach ? Wydaje mi sie ze to puste frazesy w umowie po prostu...

T.

P.S. A co do postu Pawla, to odpowiedz brzmi: Tak, neostrade tez mozna dzielic
pomiedzy rozne komputery. Na systemach unixopodobnych dzieli sie tak samo
jak sdi, wiec pewnie i na windowsie nie bedzie problemow.