Re: ISP szpiegami

Autor: Birski zygmunt (birski_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 22:21:24 MET DST

Piotr 'VaGla' Waglowski wrote:

> Wydaje mi sie ze powinno to Panstwa zainteresowac:
>
> Kronika Wydarzen serwisu VaGla.pl Prawo i Internet
> Dostawcy szpiegami?
> Koalicja organizacji walczących o prawa obywateli krytykuje inicjatywę Unii
> Europejskiej, w której proponuje regulacje m.in zobowiązujące firmy typu ISP
> (dostąwcy usług internetowych) oraz firmy telekomunikacyjne do zbierania
> oraz archiwizowania szczegółowych danych na temat działalności swoich
> użytkowników dla potrzeb policyjnych. Chodzi tu o połączenia telefoniczne,
> odwiedzane strony www, wysłana i odebrana poczta elektroniczna, faxy oraz
> [...]

I niech juz tak będzie tyle zeby policja dawal dyski twarde a
archiwizacje tych danych. chociaz to jest zaawansowany dylemat morlano
prawny. telekomunikacja connecting people ale i connecting bd guys a bad
guys powinni byc lapani wiec niech telekomy w tym pomagaja. a co bylo
ostatnio z awantura o plusa i koncesje.