Re: polbox dziala :(

Autor: Sako (nsako_at_infinity.waw.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 13:34:30 MET DST

Bartosz Kaczynski wrote:

> Hmm coz zaczal dzialac, lecz martwi mnie zupelne olewactwo admina - o
> ile sie orientuje Rafala Wiosny - zero komunikatu (poza tym ze nie
> dziala), informacji...A maili straconych nie ma i pewnie nie bedzie...

Nie moge sie z Toba zgodzic, nie interesuja mnie co prawda konta na
free.polbox.pl, ale widzialem cala mase informacji na ten temat, wiec nie
wiem jak mogles je przeoczyc. Poza tym czy tak trudno wejsc na strone
www.polbox.pl i przeczytac aktualne informacje na ten temat?
IMHO komunikatow byla wystarczajaca ilosc, czy oczekujesz ze Rafla bedzie
je wysylal co godzine ?

Sako

PS: nie pracuje w TDC :)