Re: neostrada i co dalej ?

Autor: ^Gnom^ (sonno_at_wp.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 15:35:19 MET DST

On Wed, 29 May 2002 10:09:33 +0000 (UTC), "Jarek Granat"

>To prawda beda zmiany w neostradzie jednak nie wiemy czy nastapi to w
>czerwcu, sprawa moze sie toche przeciagnac.
>Z tego co wiemy opcja 512 ma miec staly adres ip.
>Tomasz Marchel

Zgodnie tym co pisze chip i to opcja 512 ma mieć dynamiczne (heh no bo
po co stałe ip...użtkownikom -> kretyństwo), dopiero wersja dla firm
tz z 1Mb ma mieć stałe ip. Pożyjemy zobaczymy. Byłem u siebie w
telekomunikacji, która mieści się w centrum warszawy to stwierdzili,
że neostrady na razie niet i może 3, 4 kwartał bo są problemy
techniczne....

^Gnom^