Re: neostrada i co dalej ?

Autor: Artur Maśląg 'futrzak' (futrzak_at_polbox.com)
Data: Mon 27 May 2002 - 23:38:03 MET DST

"Ryszard Rączkowski" <warschau_at_post.pl> napisał:

> Mylisz się, ja podpisałem konkretny regulamin umowy o świadczenie tej
> oto usługi, zaś jego zmiana była by naruszeniem warunków umowy ze strony
> TPSA.
>

> Ech, dlaczego ludzie piszą takie rzeczy?

No właśnie - dlaczego? O słodka naiwności, a logujesz się z przeglądarki
i dostajesz przydział na podstawie DHCP?

Przeczytaj dokładnie regulamin, a później się denerwuj. Ja nie napisałem,
że limity są, tylko, że można stać się ich ofiarą.
Sam napisałeś:
<cytat>
Żadnych limitów NIE MA, NIE BYŁO i NIE BĘDZIE.
</cytat>

Nie ma żadnej pewności, że TPSA wprowadzi również wersje Neo z limitami.